Znajdujesz się tutaj: motobaretti.pl > Zabytki > Kupujemy części do zabytku

Honda CR-V

Auto to właściwie nieco podwyższona Honda Civic. Tego faktu nie da się ukryc, choc dzięki pokrewieństwu z popularnym kompaktem, CR-V oferuje akceptowalne koszty eksploatacji.

W powszechnej świadomości Honda przez wiele lat średnio kojarzyła się z producentem aut, jakimi można było wyjechać w tak zwany trudny teren. Jednak model CR-V, który zadebiutował w 1995 sprawił, że japoński producent w końcu zawojował kolejny segment. W przeciwieństwie do wielu dzisiejszych, tak zwanych, rekreacyjnych terenówek, Honda CR-V naprawdę dzielnie spisuje się w terenie.

W przypadku pierwszej generacji modelu właściwie wybór silnika jest oczywisty. Zdecydowanie polecamy benzynową jednostkę 2.0, znaną choćby z Civica szóstej generacji. W następnych generacjach pod maskę trafiała jednostka 2.2 CTDI, która chwalona jest za trwałość i doskonałe osiągi. Benzyniaki praktycznie nie sprawiają żadnych kłopotów. Nieco problematyczna może być rdza, która atakuje nie tylko podwozie, ale również widoczne elementy terenowej Hondy. Kupując CR-V musimy też pamiętać, że koszty generować może napęd 4×4.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.