Znajdujesz się tutaj: motobaretti.pl > Kompakty > Mitsubishi Lancer

Hyundai i30

Hyundai zaczął reklamować swój nowy model specjalnie na Euro pod hasłem podróż z Berlina do Kijowa na jednym baku. Nowy i30 został zbudowany przez Koreańczyków od początku do końca w Europie. Poprzednia generacja również została wymyślona u nas. Dlatego ponieważ model miał i ma nadal pracować na wyniki sprzedaży Hyundaia. Ma on walczyć o klientów między innymi z Volkswagenem Golfem i Fordem Focusem. Jednak czy uda się powtórzyć wyniki sprzedaży pierwszej i-trzydziestki, która debiutowała w roku 2007 i wybrało ją ponad 400 tysięcy Europejczyków? W roku 2010 egzemplarz ten osiągnął rekordową sprzedaż z wynikiem 115 tysięcy egzemplarzy. Strona wizualna auta zmieniła się dość znacząco. Bowiem jest bardziej muskularne, momentami nawet napompowane. Jednak z pewnością jest on o wiele bardziej drapieżny no i oczywiście nowocześniejszy, nawiązuje do większego i40. Przede wszystkim model i30 jest większy. Może nie dużo niż jego poprzednik, ale zawsze. Długość zwiększyła się o 2 centymetry, a szerokość o zaledwie 5 milimetrów. A całe nadwozie zostało obniżone o 1 centymetr, po to by zmniejszyć opór powietrza. Rozstaw osi pozostał ten sam i wciąż jest jednym z największych w segmencie C. we wnętrz postawiono zdecydowanie na jakość wykończeń i ergonomię. Przeprojektowano deskę rozdzielczą, co zapewnia kierowcy bardziej intuicyjny kontakt z samochodem. Jedną z ważniejszych zmian jest powiększenie do 7 cali wyświetlacza nawigacji, który teraz jest umieszczony wyżej.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.