Znajdujesz się tutaj: motobaretti.pl > Eksploatacja > Jak oszczędnie jeździć

Kawasaki Vulcan VN700-A1

Motocykl kawasaki Vulcan VN700-A1 był produkowany tylko i wyłącznie w roku 1985 w dwóch wersjach, a mianowicie VN700-A1L, gdzie model ten posiadał instalację filtra węglowego (miał on jednak wyższe wymogi ekologiczne – pochłaniacz par), a także VN700-A1, który był standardem US. Po wielu próbach udanych bardziej lub mniej w 1985 roku powstał pierwszy średni Cruiser Kawasaki VN 700. Jeśli chodzi właśnie o ten model, to wszystko właściwie zaczęło się od silnika. Inżynierowie Kawasaki zaprojektowali jednostkę napędową liczącą sobie 700 cm3 z dwoma cylindrami w układzie. V, które mogłyby wygrywać w amerykańskim „dirt tracku”, z Harleyami w tej właśnie klasie pojemnościowej. Silnik tego właśnie modelu wkręca się jak turbina i lubi obroty od 6000 do 8000 obrotów/minutę. A wiadomo, że jeśli już wyprodukowano te silniki to trzeba było coś z nimi zrobić, więc wykorzystano je w motocyklach serii VN700. Tak właśnie powstał ten model Kawasaki. Jeśli natomiast chodzi o dane techniczne, to przedstawiają się one następująco. Długość motocyklu wynosi 2,295 metra, szerokość 850 milimetrów, wysokość 1,125 metra. Jeśli chodzi o masę motocykla, to bez płynów eksploatacyjnych, wersja pierwsza waży 219,5 kilograma, natomiast wersja druga 219 kilograma. Jeśli chodzi o pojemność paliwa, to wynosi ona 13,5 litra. Pojemność silnika wynosi 699 cm3, chłodzony jest cieczą. Ten model osiąga maksymalną prędkość do 191 km/h. Natomiast minimalne spalanie na 100 kilometrów wynosi 5 litrów, a maksymalne 6,5 litra. Więc nie jest jeszcze to jakaś duża liczba.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.