Znajdujesz się tutaj: motobaretti.pl > Kompakty > Fiat Bravo

Seat Leon

Hiszpański Golf? A może po prostu pomysł fabryki w Martorell na ciekawe auto kompaktowe? Cóż, Leon na swój sposób spełnia oba te warunki.

Auto oparte jest na płycie podłogowej A01, czyli tej samej jaką znamy choćby ze Skody Octavii. Oznacza to, że po wnętrzu tego samochodu nie można spodziewać się zbytniej przestronności. Na szczęście jednak, Leon oferuje szereg innych zalet. Deska rozdzielcza jest, po niemiecku, solidnie zaprojektowana, dzięki czemu nawet po wielu latach nie słychać skrzypienia czy nie widać zniszczonych plastików. Oprócz tego, bardzo łatwo odnaleźć się w środku hiszpańskiego kompakta – w tym samochodzie wszystko jest na miejscu! W bagażniku nie będzie za wiele przestrzeni, lecz jeśli dla kogoś 370l to mało, polecamy odmianę z dużym bagażnikiem, czyli Toledo.

Jakie problemy nękają hiszpański duet? Przede wszystkim, usterkom często ulega maglownica, a koszt jej regeneracji może wynieść nawet 1000 zł. Oprócz tego, problematyczne bywają zamki drzwi, które po latach po prostu się wyrabiają i nie da się dostać do środka.

 

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.